19.10.22

Armada Moda - обратна връзка и промо код




Здравейте, Armada Moda!

Не знам дали чат ботът ще си говори с мен по това време, или дали има някой на смяна, но на няколко места ще Ви споделя едно и също писмо.

Първо, не успях да пусна чата като анонимен потребител на браузър Сафари, досадно, мисля, че и анонимният режим също може да зависи от Аманбук. Пиша в момента през Хром и в последствие се прехвърлям в една от професионалните си Интернет страници. Повече качествен контрол с други браузъри нямам време да правя. И моето време ми е ценно.

Второ, благодаря за промо кода, който ми изпратихте в писмо, което ме вдъхнови да отделя време да Ви напиша тази обратна връзка. Аз съм доволна от Вашето обслужване и Вашите стоки, когато правих своята поръчка преди повече от 6 месеца, както сами сте упоменали. Обаче, споделям коментар относно изреченията във Вашето рекламно съобщение. Не знам, разбира се, кой е Вашият маркетинг директор, но се чувствам изключително подразнена от следните изречения, цитирам: "Преди повече от 6 месеца закупи обувки от ARMADA. Време е за нов страхотен чифт." Както сами споменавате "обувкИ", аз закупих няколко чифтА, не нося само Вашите обувки, и може да се досетите вече сигурно сами, че НЕ Е ВРЕМЕ за нов чифт. Имайте малко уважение към инфлацията и проблемите в управлението на държавата, наречена, България, които имамЕ в момента. Кодът колко време е валиден, няма да коментирам, няма значение. Обещавам следващия път, когато получа ваш код, ако въобще получа такъв, да го разпространя и някой друг да го ползва.

Трето, успех! Дано моята обратна връзка стигне до някое маркетинг гуру, било то във Вашата фирма или до ваша фирма партньор. Но има маркетинг специалисти, които не мога да търпя вече. Всичко останало, каквото съм получила от Вас е на ниво, предвид първата ми поръчка.

И специални благодарности на дамата, която ми се обади да уточни, че моделите не отговарят на номерацията и да си поръчам по-малък номер.

Благодаря за вниманието и спорна работа от мен!

С уважение,
Виктория Машева
Главен директор по технологии, иновации и предприемачество
БЕКАР БРАА

bekarbraa.pro
bekarbraa.email
@