14.11.22

Armada Moda - част 2




Получих отговор на моята обратна връзка към Армада Мода (https://armadabg.eu). Смея да твърдя, че писмото е на много високо ниво и се почувствах много добре, че ми беше обърнато подобаващо внимание. В резултат на добрата комуникация помежду ни, дамата, оперативен мениджър, се съгласи да даде блиц интервю, което ще бъде публикувано тук сега и много скоро във вестник ПРАЗНИКЪ.

Ето повече информация защо интервюто беше поискано, в каква връзка, и какви бяха отговорите:

---------------

Здравейте, Гергана!
 
 
БЕКАР БРАА е проект на Фондация Китка Здравец (регистрирана в Българския търговски регистър, kitkazdravets.bg). Много скоро ще бъдат обявени стипендии за подпомагане на млади музиканти, артисти и изпълнители, чрез финансови средства и обучение. БЕКАР БРАА няма да налага визия и да изисква определени резултати.
 
И сега може би се питате, какво пък общо имате Вие с музикалната индустрия. Ами много просто, музикалната индустрия също предоставя продукти и услуги по един или друг начин. Специалисти "отвън" като Вас вярвам, че могат много да допринесат за нужни знания музикалната индустрия в България да се движи в правилна посока.
 
Моята дипломна работа за магистратурата (няма да казвам преди колко време :)) е посветена точно на внедряването на музикални платформи в Българската музикална индустрия.
 
Вашето интервю ще бъде поместено на две места. Едното е личният блог, където вече публикувах първото писмо до Вас. Този блог го създавам като материали, част от моя учебна програма, която възнамерявам да провеждам. Другото е вестник ПРАЗНИКЪ, който почти съм готова с неговото онлайн присъствие. Вестникът е с големина един лист А4, има няколко броя вече и се разпространява принтиран на малки бройки засега и сред приятели основно. Ще се радвам да ми дадете офис на Еконт, за да мога да Ви изпратя броя с Вашето интервю (съответно няколко бройки).
 
 
Ето го и въпросникът:
 
1. ............. (фирма/магазин) е на ..... години.
2. Аз съм ........... (длъжност).
3. Аз работя във фирмата от ...... години.
4. Моята длъжност се състои във/в ............. (най-общо казано).
5. Гордея се със/с ......... (общо за фирмата).
6. Гордея се със/с ......... (личен принос).
7. Грешала съм, когато ............... (абстрактно, общо или лично).
8. Съветвам подчинените да ............. (ако има такива).
9. Урок/съвет който бих преподала/дала на конкуренцията: ........... (ако има такъв).
10. Интернет индустрията е ............. .
11. Слушам ........... (стил/изпълнители) музика.
12. Благодаря за ............. .
 
 
Да си споделя, малко се забавих, тъй като умувах по-автоматизиран начин за попълване на въпросника, но като за първи участник, реших по-добре да не се бавя повече и да Ви пратя въпросите така, пък аз като си намеря автоматичния начин, да прехвърля Вашите отговори. Идеята ми като цяло е да се получи блиц интервю. Аз съм голям почитател на списание ЕГОИСТ и там имаха подобни бързи въпросници. Разбира се, Вие може да допълните и доразвиете, където сметнете за добре. Има въпроси, които могат да издадат фирмена тайна, затова предупреждавам, че може и да не отговаряте на тях.
 
Още веднъж благодаря за участието! Ако сметнете за подходящо, няма да върна и Ваша снимка, Вие преценете, не е задължително.
 
 
С уважение,
Виктория Машева
Главен директор по технологии, иновации и предприемачество
БЕКАР БРАА
 
+359895092720
bekarbraa.pro
bekarbraa.email
kitkazdravets.bg
@

---------------

Ето ги и отговорите:

1. ARMADA е на българския пазар вече 6 години.
2. Аз съм оперативен мениджър.
3. Станах част от фирмата непосредствено след нейното създаване.
4. Моята длъжност е ключова за бизнеса. Ангажирана съм със създаването и изпълнението на процесите, проектите и доставките в ARMADA. Също така съветвам и се грижа за нашите колеги от отдела за обслужване на клиенти. 
5. Гордея се, че успяхме да изградим и запазим бизнес модел, еталон за добри търговски практики.
6. Гордея се, че пряко допринасям за това българска компания да се развива както в България, така и в чужбина и респективно да дава работа на млади и можещи хора.
7. Грешила съм, когато съм взимала прибързани решения, които не се базират на конкретни факти или данни.
8. Съветвам подчинените да изразяват своето откровено мнение и да взимат активно участие в развитието на компанията.
9. Урок/съвет който бих преподала/дала на конкуренцията: Да приемат всеки клиент с уважение и да проявят разбиране към това, че той е отделна личност със собствени необходимости. 
10. Интернет индустрията е състезание.
11. Слушам най-вече поп музика.
12. Благодаря за неограничените възможности за комуникация, изразяване, развитие и опознаване, които ни дава модерният свят.

 
Поздрави,
--

Gergana Milanova

/Operations Manager/

ARMADA MODA LTD

www.armadabg.eu

---------------

Огромни благодарности за г-жа Гергана Миланова за отделеното време. Пожелавам много успехи и доволни клиенти на Armada Moda.