12.10.20

Болна Корона легнала

ДО КУ-КУ БЕНД

Здравейте,

Аз съм Виктория Машева, един млад, креативен и позитивен човек, с много интереси и различен прочит върху нещата от живота. Основател съм на фондация “Китка Здравец”- едно начинание, което популяризира българския фолклор и неговата магия. Искам да представя на Вашето внимание текст за това-което-не-бива-да-се-назовава. Аз и авторката на текста я пеем на музиката на “Болен ми лежи Миле Попйорданов”, която КУ-КУ БЕНД знаете и изпълнявате брилянтно. Бихме били щастливи и за нас ще е огромна чест и удоволствие тази песен да се популяризира като бъде представена във Ваше изпълнение. Вярваме, че ще спомогнем за подобряване на ситуацията и се надяваме повече хора да се замислят над текста, както и кои са важните неща в живота…. На нас ни помага, искрено се надяваме, че и на Вас.

=======

От’де дойде ни тоз корона вирус, /2
До глава дойде ни, да ни покаже, /1
От лошотия, да ни откаже… /1

Тоз корона вирус нас ще ни научи, /2
Всичко да преборим, с доброта в сърцата, /1
вярата щом носим, силата е нашааа. /1

Хайде, върви си, ти корона вирус, /2
Даде ни урока, да ценим живота, /1
Сложи ни спирачки, крачим с бавни крачки.. /1

Толкова зулуми, ти на нас направи, /2
Няма вече срещи с близки и другари, /1
Вкара ни във филми-ИСТИНСКИ КОШМАРИ.. /1

Бог да ни пази, близки и другари, /2
Да не ни оставя, пътят да показва, /1
Сили да ни дава, надежда да дарява… /1

=======

Текст: Ники Николова


Специални поздрави,
@Виктория Машева
@Ники Николова