13.3.20

Докато метох

Имам едно кратко съчинение посветено на миенето на чинии. Никак не обичам да го правя, но пък се чувствам много добре след всяко миене. Доволна съм, че си намерих мъж, който е внимателен, докато мие посудата. Старае се при подреждането, с малки забележки.

Кога се пише запетая пред "докато"? Отговор.

Много важна Интернет страница - Как се пише? с Павлина Върбанова

Във въпросното съчинение ключовото е получаването на различни умозаключения, които ти помагат да се чувстваш добре. Тогава бяха първите ми опити да съм тук и сега. Знам от учителката ми по Йога как на лагер в Индия едно упражнение е да подсушаваш плочки. Те ги мокрят, ти бършеш, и пак те мокрят - ти бършеш. После се оказа, че аз съм си тук и сега по принцип, но това е една друга тема.

Различни умозаключения получавам и докато мета. Загрявам с бърза мисъл за приказката "Сливи за смет" и след това се катеря по дадена актуална за мен тема.

Друга много важна Интернет страница - Българска история

Три, където не метат, но имат метли:
0. Хари Потър - английска поредица от романи, магьоснически спорт куидич, и прекия съперник на Хари Потър е българин Виктор Крум, търсач за националния отбор на България.
1. Приложна магия - американски филм, готини дълги коси, и злодеят е българин - Jimmy Angelov.
2. Маша и мечокът - руска анимационна поредица, сигурно няма българска следа в някой епизод, но пък Маша захвърля стика за хокей, когато намира метлата.

Магията на метенето. Да не изпадаме в маловажни детайли каква точно е метлата. 

Едно много важно, където метат:
0. Приятели - американска телевизионна поредица, it's the end of an era, 10 сезона, залагат на 6-цата.

Ross: Well, I asked him if he wanted to eat, he said, "No." I asked him if he wanted to sleep, he said, "No." I asked him what he wanted to do, he said, "No." So, he’s sweeping. (We see Ben playing with a broom and a dustpan.)

Запазвам метенето за себе си. Други жени избират домашна ра/оботница. Въпрос на вкус, важното е домът да е чист. Един път, като получих нервен срив пред мои ученици в 8 клас, освен, че хубаво им виках, ами им обясних, как като се прибера, и си помета, ще отпусна напрежението, което те са ми създали. Да викаш на ученици в голямо помещение е по-добро от това да пееш караоке в клуб.