8.5.20

Хапче

Ето ти едно хапче и ще ти мине.

Благодаря.

Това оправя всичко.

Разказаха ми за кое било най-първия признак на цивилизация - помощта. Останки от зараснала кост. “Човешка бедрена кост. Счупена и зараснала...” {https://spisanie8.bg/любопитно/2020/0408/коя-находка-е-първият-признак-за-цивилизация.html}

Много забавно сме се оплели.

Първо се е случило да помогнем, после самата помощ ни вреди?

Хм, много обичам термина “deadlock”.

Сега, в тия етикирани с “2020” и “глобализация” времена, много въпроси се задават, много мнения и знания се споделят, промени, а, у, и чакаме някой да помогне.

Взимам хапче и Бог. Мърливи сме, не се грижим за телата си, разчитаме на хапче. Медицината се е развихрила, и е излязла от пределите си. Мързеливи сме, молим се на Бог, разчитаме на негова милостиня.

Най-ценното, което научих за Бог, е вместо да му се молиш, да действаш. Моят личен пример: аз се молих съзнателно известно време, след това минах на “работя за Господ и Вселената, не за себе си, аз имам нищо {0}, всичко е едно {1}”.

Благодаря на Йордан Камджалов, Камен Донев, Теди Москов, Георги Изворски, Стиф на Работа, Бил Гей и Илян Мъст (и на още други, но да речем, че сега споменавам тези имена).

Учители будители - търся си ги и си им изпращам редовни мои благодарности.

Внуците на Господ сме голяма работа.

Георги Изворски казва да пробваме, и да видим. А аз 5 години бях инженер контрол по качеството в софтуерна компания и си викам - ще правя като на работа - планирам тестове, данни, натоварване и прочие. И така приложих уменията си от света на компютрите в моето житейско пътешествие и стана! Аз тествах, видях определени резултати, които ме задоволяват и докладвам, че работи.

Ще завърша с една любима история. Купих една играчка, хвърлях я няколко пъти до тавана, разпадна се на отделните си елементи, с които ще играем игра на асфалт/асвалт. Разказах на мой близък, а той ми обясни как като бил малък много обичал да разглабя играчки, да намира излишни части и да ги връща на производителя. Нещо подобно направих с моя страх - “разглобих” каквото можах и го върнах на производителя. И така инсталирах следваща версия. 53.13.0.7.

Нека мистерията бъде с вас и поканете да излезе на сцената изследователя.