15.5.20

Предговори

09.05.2020, събота, сутрин

@ Здравейте, Веселина! Имам телефона Ви от вашия син Стелиян Кулев и проявявам интерес да поръчам керамични изделия с мое изображение. В процес съм на създаване на онлайн магазин и се интересувам и от дългосрочно сътрудничество. Как бихте искали да процедираме, да пратя ли първо тук една примерна картинка какво ме интересува дали може да се приложи. След това вече, ако прецените, мога да се обадя да се чуем. Предварително Ви благодаря! Поздравления, много красиви неща ми изпрати вашият син да разгледам! :) Хубав ден пожелавам!
@ Не се представих, Виктория Машева съм аз. :)

# Ние сме марка Кулеви.Нещата са трудни за изработка.Глината след обработка съхне бавно - съхне повече от 10 дни след това се рисува с глазури и отново се пече на 110 гр За около 20 дни излиза едно изделие.Всички са авторски - единични бройки.Ние сме художници,работим само двамата със съпруга ми.Имаме страница на Веселина Кулева поискайте приятелство да разгледате .Ако нещо ви хареса може да го закупите на фиксираните цени.Вие ще прецените после каква цена ще си сложите.Съжалявам ,но така стоят нещата с авторските модели.Хубав ден !

@ Много благодаря за отговора. :) Бавният срок за изработка не ме притеснява, стига вие да сте съгласни да опитаме с някой вид артикул. Ще разгледам и мога да ви изпратя конкретно запитване за артикул и примерна картинка. Тук ли да продължа да пиша или в Messenger на Facebook?

# Тук ми е по удобно.

@ 👍

***

12.05.2020, вторник, ранен следобяд

@ Здравейте отново! :) Изпращам едно файлче, в което съм включила изображенията и малко допълнително инфо. Мога да го пратя и на имейл.
@ order-vmasheva-kulevi.pdf